Thursday, June 24, 2010

Lepak Danga 19 Jun 2010

Lepas graduate dan masing-masing membawa hala tuju sendiri, kitorg dah jarang hang out sama-sama..selalu lepak asing-asing je..yang kat KL, lepak dengan clan yang stay dan kerja di sana contohnya Lily, Piqa, Kak Bai dan Kak Sri.
clan lepak kat KL; Kak Sri, Piqa, Lily dan Kak Bai

Ada beberapa orang lagi yang stay kat Kolumpo atau Selangor macam Shima, Ayu dan Mas, tapi jenis dah ader abang sayang atau kena bagi contoh pada anak murid, memang kena tapis kalau nak hang out. So, biasanya yang single ladies je available nak isi jadual hang out di diari masing-masing dengan clan tersayang. Yang kat JB lepak dengan clan yang stay dan kerja kat kat JB macam aku, Nadiah dan Nadhirah.
clan lepak kat JB memang bertiga je termasuk aku. Biha pun aku tak taw kat ne

Geng lain macam Mus dan Ajib tak masuk dalam senarai tetamu kitorg atas sebab-sebab peribadi atau ada adik sayang. Maknanya yang available nak hang out memang ahli club single ladies juga...atau aku rasa kalau Kirin duduk kat JB, dia mungkin boleh join lepak dengan kitorg walaupun dia dah ada pengarang jantung. Sebab Kirin ni style bley lepak sama kalau nak gosip dengan awek-awek macam kitorg...

7 comments:

  1. kirin bkn kt jb kah??
    nnt kite wat pertemuan di tgh2 ye..hehehe

    ReplyDelete
  2. kirin kat batu pahat kan? ke kat muar?

    ReplyDelete
  3. jom! jupe mase raya. wey, nak main bunga api dgn korg la..

    ReplyDelete
  4. syafika pon ada blog ker???hehehe

    ReplyDelete
  5. overdos gedik!!!!!bila ko nak jenguk aq nie!!!!

    ReplyDelete
  6. jenguk kat serdang ke?
    peh, raya la wey.
    tu pn klu sempat.
    kite main bunga api!
    ader brani?

    ReplyDelete