Sunday, July 4, 2010

Double Happiness. Dalam duka ada kesukaan walaupun hanya pasal World Cup


Ingatkan semalam dan pagi tadi nak bersengkang mata tengok match Germany vs Argentina & Paraguay vs Spain. Tapi jam 9pm je mata dah berat sangat. Dalam hati kalau terjaga tu tengok la, kalau memang tak larat nak bangun, wassalam je la nak tengok dua-dua team favorite tu. Aku mimpi padang bola je la.


Bangun pagi je cepat-cepat online tengok result. Berdebor jugak..kalau team pak cik Maradona ni menang, abis la aku kena balik dengan budak-budak kipas susah mati Argen yang memang tunggu masa je nak malu kan Germany. Debornya kalah nak tunggu result UPSR. CIS.

Nak terbeliak jugak biji mata bila Germany dapat hentam team pak cik Maradona sampi 4-0 keh keh keh..segala debor dah bertebar di ganti bunyi vuvuzele bernada riang. HAHAHA..maka aku dengan baik hati ziarah walls budak-budak yang yang sedang keciwa dan siap nak bungkus baju, konon nak gembirakan hati diorg, padahal rilex je aku gembira kesukaan. Budak-budak tu semua diam menikus je kat fesbuk. Dah siap-siap pack lagi nak naik bus.

Tapi yang tak enak bila next match Germany vs Spain. Dah aku nak sapot mana ni? Hati macam kuat ke Germany. Ah...padahal awal-awal dulu sapot Spain, tapi sebab manusia aneh ni tak bagi aku sama team dengan dia, sedap-sedap je dia nak halau aku dari fans list. Kan aku dah berpaling tadah ke Germany ni..salah manusia aneh tu la.

1 comment: