Sunday, September 26, 2010

Benda benda Sampingan

Aku mahu membeli mp3 baru. Sekarang mari bantu aku!

Benda benda sampingan yang perlu di di bawa di dalam beg semasa zaman uni dan di gunakan:
1. Handphone
2. Mp3
3. Lolipop
4. Apa apa buku tak berilmiah serta berunsur komik (komik Hong Kong aku tak baca)

Benda benda sampingan yang di bawa semasa pergi ke ofis tapi tidak di gunakan:
1. Pencil pink
2. Kabel handphone
3. Handphone (aku banyak kali tertinggal handphone di rumah, di meja staf lain, dan di biarkan dalam beg semata mata dan hanya menyedari kehadiran handphone sewaktu pulang. Ah, korang mula la nak bergosip tak de orang nak text aku, Meksis tu ader je text tapi aku buat dek je)
4. Earphone tanpa mp3
5. Sarung notebook tanpa notebook

Benda benda sampingan yang di bawa ke ofis serta di gunakan:
1. Hardisk Ummy yang mengandungi pelbagai cerita cerita Korea dan Jepun (bukan Ummy yang masukkan, tapi aku sendiri. Jangan salah faham Ummy yang tengok cerita Korea pula)
2. Sun glass
3. Lotion
4. Sanitizer

Agak agak mp3 ni perlu tak ae?

3 comments:

  1. Keluar dari senarai...:)

    Bukankah zaman sudah berteknologi tinggi. Saya di pejabat pakai earphone. Jadi cucuk sahaja di dalam CPU dan dengarlah apa-apapun sampai pengsan

    ReplyDelete
  2. hp pun boleh berfungsi sebagai mp3 apa..

    ReplyDelete
  3. ust syafiq, di ofis xpe, sy dh ade speaker & bilik sndri, tp di luar ofis & rumah tu yg mslh.

    ust nasih, samada earphone hp yg rosak@ hp sudah rosak jadi bunyi'y x sdp d dgr.

    trima kasih atas cdgn'y. kemungkinan bsr xkn beli & beli.huhu

    ReplyDelete