Saturday, May 29, 2010

Sila Pandang Kiri Kanan

bila aku pandang ke belakang,
(jangan berangan bahawa aku sedang membuat skrip untuk filem jangan pandang belakang ii)

aku lihat diri aku dulu,

kenapa aku bertindak mendesak?

terdesak kah?

atau di desak kah?

atau gagal fungsi saraf otak?

ah aku bingung.

lama termenung berfikir,

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***


ah! aku berlawak barangkali!

itulah jawapan terhampir.

jangan risau, tiada nota untuk kamu lagi lelaki.

noktah disini sampai DIA berkehendak ianya tersambung,

jika tidak, ianya noktah.

oh! aku akan buat lawak yang lebih bagus barangkali.



3 comments:

  1. abdul mannan said;

    "saya rela jadi pengganti..wakakaka.."

    ReplyDelete
  2. baiklah. kamu sgat pandai bergurau.
    aku mahu gelak skrg, boleh kah?

    ReplyDelete